- Szczegóły
Ponad 93% małych firm używa Facebooka jako dodatkowe narzędzie marketingowe, a jednym z najważniejszych aspektów marketingu na Facebooku jest zaangażowanie obecnych i potencjalnych klientów.
- Szczegóły
Jeśli wydaje się, że potencjalni klienci odwiedzają Twoją witrynę, ale nie dokonują konwersji, musisz dowiedzieć się dlaczego. Twoją witrynę może otwierać wiele odwiedzających, ale szybko opuszczają stronę, co oznacza, że średni czas spędzony w witrynie jest krótki.
- Szczegóły
Niektóre tagi są niezbędne dla SEO. Inne mają niewielki lub żaden wpływ na rankingi. Oto wszystkie rodzaje meta tagów, o których musisz wiedzieć jeśli optymalizujesz bądź pozycjonujesz swoją witrynę.
- Szczegóły
Najważniejszym zadaniem, jakie masz do dyspozycji jako klient, jest znalezienie odpowiedniego projektanta stron internetowych. Jednak na tym twoja praca się nie kończy. Sprawdź, na co zwrócić uwagę.
- Szczegóły
Posiadanie strony internetowej nie jest już opcją dla firm. Jest to wymóg krytyczny. A co najważniejsze, strona internetowa, którą tworzysz dla swojej firmy, musi spełniać określone standardy projektowe.
- Szczegóły
Jeśli chcesz przyciągnąć potencjalnych klientów, generować odwiedziny każdego dnia i więcej sprzedawać, strony internetowe są dla Ciebie najlepszą opcją. Jeśli chcesz zbudować społeczność, rozmawiać z odbiorcami sieci społecznościowe będą odpowiednie dla ciebie.